+36 1 599 9740, +36 70 339 3693 info@dericom.hu

Az orvos informatika területén eltöltött évtizedek alatt megtanultuk, hogy akkor lesz igazán szerethető egy program, ha a szükséges funkciók mellett könnyen kezelhető, és biztosítva van a felhasználó támogatása a bevezetést követően, az aktív használat során is. A gyorsabb és hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében arra biztatjuk felhasználóinkat, hogy közvetlenül a NetDoktor kezelőfelületéről küldjék el a fejlesztési igényeiket, üzenjenek az ügyfélszolgálatunknak, illetve ha problémát tapasztalnak, akkor hozzanak létre erről hibajegyet.

A NetDoktor HELPDESK funkciójának

  • a „Fejlesztési igény” részében megfogalmazhatók a program bővítésével vagy akár a kezelőfelületének a kialakításával kapcsolatos igények.

Fejlesztési igény >>>

  • az „Üzenet az ügyfélszolgálatnak” rész létrehozásával az volt a célunk, hogy a program kezelőfelületéről közvetlenül megírhassák a felhasználók, hogy a program mely részén akadtak el, és hogy miben tud az ügyfélszolgálat a segítségükre lenni. Ha a probléma leírásához képernyőképet is csatolnak, úgy kollégáink még inkább felkészülten tudják felvenni az ügyféllel a kapcsolatot.

Üzenet az ügyfélszolgálatnak >>>

  • a „Hibajegy létrehozása” rész arra szolgál, hogy az ügyfelek a program működése közben tapasztalt problémákat jelezni tudják felénk anélkül, hogy át kellejen lépniük a levelező rendszerükbe. A hiba előfordulásának kiválasztása után a szabad szöveges mezőben a problémáról adott részletes leírással, és esetleg képernyőkép csatolással a hiba javítását ők maguk is hatékonyan tudják segíteni.

Hibajegy létrehozása >>>

Egy jó szoftver csak fél siker. A másik részét a körültekintő ügyféltámogatás adja.
NE CSAK SZOFTVERT VÁLASSZON KÖRÜLTEKINTÉSSEL, HANEM PARTNERT IS!

Share This